Friday, July 13, 2012

Promotion

post signature

Tuesday, July 10, 2012

Info Kesihatan Alpha Lipid SD2.


Sedikit Info Kesihatan pada mereka yang sedang menggunakan Alpha Lipid SD2.

Khasiat Kesihatan Green Tea / Teh Hijau
Banyak kajian telah dilakukan keatas green tea atau teh hijau dan di dapati banyak khasiat kesihatan yang boleh di manafaat kan . Antara kandungan khasiat teh hijau yang boleh diperolehi dengan minum secara berterusan produk yang mengandungi green tea adalah:

1.Membantu mengawal tekanan darah tinggi
· Green tea / teh hijau boleh membantu kesihatan dengan mengurangkan tekanan darah dengan merencat tindakan Angiotensin II.

2.Membantu mengawal paras gula darah
· Polyphenols dan Polysaccharides dapat memberi kesan manafaat kepada paras gula dalam darah.

3.Membantu dalam sesetengah penyakit barah
· Kandungan Catechins Green Tea dilihat memberi kesan perawatan kepada sesetengah barah.

4.Menguatkan sistem imun
· Kepekatan Polyphenols dan Flavenoids teh hijau yang tinggi boleh membantu kesihatan sistem imun tubuh.

5.Menurunkan aras kolesterol
· Paras antioksidan Green Tea yang tinggi boleh membantu mengurangkan paras kolesterol.

6.Menggalakkan pembakaran lemah
· Kehilangan lemak yang dilihat kepada peminum Green Tea lebih khusus kepada lemak di viscera (lemak di dalam kaviti abdomen, usus dan organ dalaman yang lebih dikaitkan dengan peningkatan risiko sindrom metabolik dan diabetes jenis 2). Tiga komponen utama perawatan yang penting adalah Catechins, Caffeine dan Theanine dengan cara merencat jus gastrik dan pankreas untuk penghadamam.

Mengamalkan meminum green tea setiap hari boleh membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan anda dengan bantuan Alpha Lipid SD2..so apa tunggu lagi..!!!!!!!!!!!

Hubungi saya sekarang......
Cikmie 0142355948
post signature

Monday, July 9, 2012

ALPHA LIPID SLIM DIET II (ALSDII)

APA ITU ALPHA LIPID SDII??








Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, ALSD2 membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.Satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya... bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Suplemen minuman ALSD2 tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.  

 Kelebihan ALSD2 Berbanding Produk Lain













1) Selamat dan efektif kerana bersumberkan alam semulajadi.2) ALSD2 adalah program pelangsingan badan yang pertama di dunia yang mengamalkan teknik diet karbohidrat rendah.3) Penurunan berat badan pada kadar 250g-500g setiap hari.4) Pada setiap 500g lemak yang dibakar ditukarkan menjadi tenga kepada 3000 kalori.5) Tiada masalah kulit kendur & berkedut kerana ALSD2 berasaskan protein soya.6) Tidak perlu berlapar. Program ALSD2 mewajibkan anda makan 3 kali sehari (seperti contoh makanan dalam gambar)7) Membantu mengurangkan masalah kesihatan berkaitan obesiti.Menjimatkan, mudah dan terbukti berkesan.

call/pm 0142355948 mie 

boleh tinggalkan comment diblog ini jika berminat segala pertanyaan akan dijawab secepat mungkin

post signature



Saturday, July 7, 2012

Ini Pakej untuk bulan julai
PACKAGE 1
PACKAGE SEMINGGU (PENURUNAN 2-5 KG)
-1 tin ALSD
- member registration
- free shaker


PACKAGE  2
PACKAGE 2 MINGGU (PENURUNAN 2-10 KG)
-2 tin ALSD2
-member registration
- free shaker


PACKAGE 3
PACKAGE 3 MINGGU (PENURUNAN 2-15 KG)
 -3 tin ALSD
 -member registration
 -free shaker



PACKAGE 4
PACKAGE SEBULAN (PENURUNAN 2-20 KG)
-4 tin ALSD
-member registration
 -free shaker
Ingin dapat berat yang sesuai dan mendapat kesihatan yang optimum
SDII jawapan nyer...Diet yang selamat tidak perlu berlapar..kini kami sediakan pakej -pakej yang menarik...
berminat Sms/call 0142355948 cikmie 
atau email di amypahang@yahoo.com
atau Pm my inbox fb 
https://www.facebook.com/ShuGcluB
post signature

Wednesday, June 13, 2012

SDII Save diet for our life

Mari kita ketahui bagaimana cara diet yang betul dan teratur
disini saya sediakan sedikit info hope dapat membantu


1. JANGAN BERLAPAR
Makanan memberi kita tenaga dan bila kita menggunakan tenaga kurang dari apa yang kita ambil, tubuh akan terkejut. Tubuh akan mula membakar ‘muscle’(otot) untuk menggantikan makanan. Ini menyebabkan kadar metabolisma tubuh menjadi rendah. Bila anda tidak tahan berlapar, pada kebiasanya anda akan makan dengan lebih banyak. Pada masa ini, walaupun tahap pengambilan makanan anda telah kembali ke paras normal, tetapi metabolisma tubuh masih lagi rendah. Ini menyebabkan ia tidak membakar kalori pada tahap yang sama lagi
2. MINUM 8 GELAS AIR SEHARI
Air mengurangkan selera makan anda secara semulajadi dan membantu badan memetabolisma simpanan lemak di dalam tubuh. Sebelum makan makanan yang berat-berat, cuba minum air, pasti anda tidak akan makan dengan banyak.
3. ELAKKAN MINUM MINUMAN YANG BERGAS
Minuman bergas biasanya mengandungi 7-8 sudu gula dan tidak baik untuk kesihatan tubuh.
4. KURANGKAN PENGAMBILAN GARAM
Pengambilan garam yang tinggi menggalakan penangkungan air. Mengurangkan pengambilan garam bermakna badan anda menangkung sedikit air. Ini bermakna anda kurang berat yang disebabkan air.
5. AMBIL SARAPAN PAGI
Anda juga boleh menurunkan berat badan dengan pengambilan sarapan pagi. Menurut satu kajian, mereka yang tidak mengambil sarapan pagi lebih cenderung untuk gemuk berbanding dengan mereka yang mengambilnya.
Bagaimana ia terjadi? Sarapan pagi menstabilkan hormone dan paras gula di dalam darah. Kadar metabolsima juga meningkat untuk membakar kalori.
6. MAKANLAH DENGAN PERLAHAN-LAHAN
Nikmatilah makanan dengan perlahan-lahan dan jangan gopoh. Kerana apabila kita makan secara perlahan-lahan, tubuh akan menghantar isyarat menunjukan kepuasan.
7. MAKAN SIKIT TAPI BANYAK KALI
Biar makan kerap dengan kuantiti yang sedikit daripada makan hanya sekali, dua tetapi dengan kuantiti yang banyak.
8. ELAK MAKANAN RINGAN
Jika anda terasa ingin makan snek atau makanan ringan, beruslah gigi anda atau kunyahlah gula-gula getah. Rasa mint atau berangin di mulut akan membantutkan selera anda.
9. Sayur-sayuran adalah sumber terbaik untuk vitamin, mineral dan serat dan kandungan lemak yang rendah.
10. TIMBANG
Jangan timbang berat badan anda setiap hari kerana anda tidak akan nampak perubahannya. Jika anda minum banyak, dan waktu itu anda timbang berat badan yang pastinya meningkat, mungkin anda akan berputus asa untuk berdiet
11. AMBIL MAKANAN YANG BEREMPAH
Sesetengah rempah seperti cili, biji sawi, didapati boleh membakar kalori. Penambahan lada hitam bukan sahaja meningkatkan penghadaman, ia juga meningkatkan pembakaran lemak.
12. SIMPAN SATU DIARI
Simpan satu diari makanan boleh berpengaruh besar dalam proses penurunan berat badan. Rekodkan dalam sehari, berapa kali anda makan dan berapa banyak, tahap kelaparan yang memerlukan anda makan, dan perasaan anda ketika makan. Diari makanan boleh membuatkan anda peka kepada keinginan makan anda. Setelah beberapa lama membuat catatan, perhati dan kenal pasti di mana anda boleh membuat atau perbaiki tabiat pemakanan anda kepada yang lebih sihat. Diari ini juga boleh membuatkan anda lebih fokus dan lebih komited terhadap pelan diet anda. Mulakan diari makanan anda dan rajin-rajinlah membuat catatan.
13. TUMPUKAN PERHATIAN UNTUK SIHAT, BUKAN KURUS!
Ramai orang lebih berjaya dalam penurunan berat badan dalam jangka masa panjang apabila mereka menukar motif mereka daripada untuk kurus kepada untuk kekal sihat dan segar. Tukarlah fikiran anda untuk memikirkan dan memilih makanan apa yang boleh menyihatkan tubuh badan.
14. MEMASAK MAKANAN
Cara memasak paling baik untuk mengurangi jumlah kalori dalam makanan adalah merebus memanggang atau mengukus. Khusus untuk sayuran, anda boleh menumisnya dengan sedikit minyak(misalnya satu sudu minyak masak). Hindari minyak atau lemak haiwan.
15. MEMILIH HIDANGAN
Ketika memilih piring makanan , ambilah piring yang rata dan bukan piring cekung. Ambil sayuran dahulu untuk memenuhi piring, kemudian baru lauk-lauk seperti daging, ayam, ikan. Jangan lupa, makanlah di meja makan dan jangan di sembarang tempat apa lagi sambil menonton tv. Sebab, makin menarik program tv, semakin banyak makanan ringan yang anda habiskan!
16. BERJALAN JALAN SELEPAS MAKAN
Selain memberi peluang makanan untuk turun , kebiasaan berjalan-jalan sesudah makan akan membantu menghabiskan sebahagian kalori dari makanan itu. Setiap 25 langkah anda berjalan satu kalori akan diguna. Lebih-lebih lagi anda menaiki tangga. Tentu saja semua ini harus dilakukan dengan santai kerana perut anda baru saja terisi.
17. GERAKKAN PUNGGUNG
Untuk mengempiskan perut , gerakan punggung yang ringan tetapi lama akan lebih efektif. Latihan dapat dilakukan dengan alat seperti untuk permainan hula hoop. Gerakan ini mungkin boleh disamakan dengan gerakan penari gelek, dangdut atau hula-hula yang memiliki perut lebih kecil dan cantik.
17. PENGGUNAAN GULA
Kurangkan pengambilan gula kerana setiap satu sudu gula mengandungi 32 kilokalori.
18. Beberapa aktiviti fizikal yang mudah untuk langsing:-
- Jalan cepat. Gunalah kasut yang cukup selesa dipakai agar kaki tidak melecet dan sihat
- Gunakan tangga untuk naik ke tingkat atas. Jika terlalu tinggi, naik tangga untuk beberapa tingkat, kemudian sambunglah denagan menaiki lif
- Renang adalah latihan menyeluruh. Berenang dengan laju dengan nafas yang dalam
- Bersenam atau peregangan, sangat baik bagi otot-otot dan sendi-sendi yang kaku. Melenturkan otot dapat melancarkan peredaran darah
- Tunggang basikal dan kayuh perlahan-lahan tetapi dalam tempoh yang lama. Ini dapat mencantik dan merampingkan peha.

berminat untuk mengetahui produk diet yang selamat
just pm my inbox
or sms 0142355948
 post signature

jalan bersama azam and alif.







post signature

Tuesday, June 12, 2012

Wednesday, May 2, 2012

GrandMaster Pusraf Nur Azeem

GrandMaster Pusraf Nur Azeem
 
Tuan/Puan  Dijazahkan dengan keilmuan 
  • 1.        Daya Sejati Insan
  • 2.       Tendai Master
  • 3.        Grand Master Tenaga Dalam Illahi
  • 4.       Master Kundalini Reiki
  • 5.        Refleksologi (base level)
  • 6.       Bekam Sunnah(base level)
  • 7.        Penyembuhan Ethereal Crystal
  • 8.       Penyembuhan Ethereal  Pyramid


Mahar /Yuran Ringgit Malaysia 3800++
Berminat /Sebarang Pertanyaan 
Master Roslan 0166135399/0127861499
more info click here
pusraf nur azeem
rmetafizikgemilang
post signature

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails